tiistai 13. kesäkuuta 2017

Ideointikirjanen

Tylsän sadepäivän ratoksi olen uppoutunut tänään hääsuunnittelun pariin. Tai ehkä ei vielä voi kunnon suunnittelusta puhua, vaan ennemminkin kyse on ideoinnista ja haaveilusta. Olen selaillut Pinterestiä pitkiä pätkiä ja tuijotellut erilaisia hääpukuja myös liikkeiden sivuilta.

Aloin lisäksi kirjata ideoitani muistikirjaseen. Vaikka pääasiassa muistiinpanot on helpoin tehdä koneella, tykkään kirjoitella käsin joitakin pieniä huomioita ja ideoita muistiin. Annoin oman aukeamansa erilaisille osa-alueille, kuten koristelulle, kutsuille, ruoalle, juomille, puvulle ja ohjelmalle. Muutamia muistiinpanoja laitoinkin jo ylös lähinnä Pinterestin inspiroimana.

Ideointikirjaan pääsi myös pientä hahmottelua unelmien hääpuvusta. En kuitenkaan piinaa teitä kuvilla, sillä olen maailman huonoin piirtäjä. Lisäksi haluan pitää hääpuvun tarkkaan varjeltuna salaisuutena. Olen nimittäin alkanut haaveilla hääpuvun teettämisestä. Minä en halua perinteistä valkoista hääpukua. Ikäväkseni olenkin saanut jo paljon ideoita, eikä suunnittelemaani pukua tai edes sen suuntaista varmasti kaupasta löydy... Ikävää tämä on siinä mielessä, ettei hääpuvun teettäminen ole halvinta mahdollista hupia. Olenkin alkanut pohtia, pitäisikö minun pistää tähän itselleni pieni haaste, joka liittyisi painonpudotukseen. Jos tietty kilomäärä tippuu esim. vuodessa, olisin oikeutettu teettämään itselleni hääpuvun. Minulla siis on ihan oikeasti ainakin parikymmentä kiloa ylipainoa eli painonpudotus ei kohdallani liity pelkästään ulkonäköön. Miltä kuulostaa?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti